Towary niespełniające tych warunków zostaną odesłane na koszt Klienta, a zwrot nie zostanie rozpatrzony. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Zwroty rozpatrujemy w ciągu 14 dni, choć zwykle trwa to od 2 do 4 dni.
Zwrot środków nastąpi w ciągu 2–4 dni roboczych od dostarczenia zwrotu, ale nie później niż w ciągu 14 dni. Płatność zostanie zwrócona w ten sam sposób, w jaki dokonano zakupu. W przypadku zamówień za pobraniem należy podać numer konta bankowego do zwrotu.
W naszym sklepie nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów.
Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny online: formularz reklamacyjny.
Po złożeniu zamówienia produkty są kompletowane w magazynie, a następnie przekazywane do sortowni firmy kurierskiej. Po opuszczeniu sortowni funkcja śledzenia przesyłki zostaje aktywowana. Otrzymasz wtedy wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym sprawdzenie aktualnego statusu przesyłki.
Nie musisz się rejestrować. Możesz robić zakupy bez rejestracji. Wówczas nie masz jednak możliwości sprawdzania historii zamówień, a przy kolejnych zakupach będziesz musiał ponownie podawać swoje dane. Nie będziesz mógł także korzystać z przywilejów dla stałych klientów.
Aby się zarejestrować, przejdź na stronę rejestracji, wypełnij formularz i kliknij przycisk "Zarejestruj konto". Po zakończeniu rejestracji możesz od razu logować się i dokonywać zakupów jako stały klient w sklepie internetowym Casu. Aktywacja konta za pomocą e-mail nie jest wymagana.
Jeśli zapomniałeś hasła, przejdź na stronę logowania, kliknij w "Nie pamiętam loginu lub hasła", wpisz w polu swój adres e-mail, na który zostało założone konto, a następnie kliknij przycisk "Przypomnij hasło". Otrzymasz wiadomość e-mail z dalszymi instrukcjami dotyczącymi resetu hasła.
Zapoznaj się z ofertą naszego sklepu, zanotuj nazwy i kody interesujących Ciebie produktów i złóż zamówienie drogą telefoniczną podając swoje dane teleadresowe. Potwierdzenie zamówienia wysyłamy na podany przez Ciebie adres e-mail. Wraz z informacją o zamówieniu umieszczamy informacje o sposobach płatności i dostawy.
Jeśli masz dodatkowe pytania, potrzebujesz pomocy lub chcesz złożyć zamówienie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 506 455 483.
Tak, możesz dokonywać zmian w swoim koszyku do momentu zatwierdzenia zamówienia.
Jeśli złożyłeś zamówienie, powinieneś otrzymać potwierdzenie zamówienia na swoją pocztę e-mail. W przypadku, gdy nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta
Zamówienie można wycofać, jeżeli nie zostało jeszcze wysłane. Powiadom nas o rezygnacji z zakupu przed otrzymaniem od nas e-maila z informacją o wysyłce zamówienia. Po wysłaniu zamówienia jego anulowanie nie jest możliwe, ale możesz skorzystać z procedury zwrotu.
Zakupiony towar można zwrócić zgodnie z regulaminem zwrotu. Masz prawo do zwrotu w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Więcej informacji na temat procedury zwrotu znajdziesz, klikając tutaj.
Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłany przez nas towar był w idealnym, nienaruszonym stanie. W rzadkich przypadkach może dojść do uszkodzenia lub wadliwości produktu. W takiej sytuacji skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby uzyskać pomoc i rozwiązać problem.
Jeśli otrzymasz towar, który nie jest zgodny z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pomożemy Ci szybko rozwiązać problem i zapewnimy odpowiednią obsługę.
Tak, wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter. Dodając swój adres e-mail do naszej bazy, będziesz na bieżąco informowany o nowych produktach, promocjach i wydarzeniach. Co więcej, zapisując się, otrzymasz -5% zniżki na pierwsze zakupy! W każdej chwili możesz także zrezygnować z subskrypcji.
Dane osobowe są wykorzystywane przez Firma Handlowa "ILSCY" Spółka jawna wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.casu.pl i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.
W razie pytań możesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta