Szybka wysyłka - Zamówienie wysyłamy w przeciągu 1-2 dni
Szybka wysyłka - Zamówienie wysyłamy w przeciągu 1-2 dni
Zakupy bez ryzyka - 30 dni na zwrot
Zakupy bez ryzyka - 30 dni na zwrot
Darmowa dostawa od 200 zł
Darmowa dostawa DPD Pickup odbiór w punkcie/automacie paczkowym od 250 zł
Zapisz na liście ulubionych
Stwórz nową listę ulubionych

Najczęściej zadawane pytania

Zwrot

Warunki zwrotu
  • Masz 30 dni kalendarzowych od momentu odebrania paczki na zgłoszenie zwrotu,
  • Produkt musi być nienaruszony, bez śladów użytkowania, z oryginalnymi metkami,
  • Nie przyjmujemy paczek za pobraniem ani przesyłek z paczkomatów.

Towary niespełniające tych warunków zostaną odesłane na koszt Klienta, a zwrot nie zostanie rozpatrzony. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Zwroty rozpatrujemy w ciągu 14 dni, choć zwykle trwa to od 2 do 4 dni.

Jak dokonać zwrotu?
  1. Wejdź i wypełnij formularz zwrotu. Korzystając z tej opcji, masz możliwość zwrotu za pośrednictwem: InPost Paczkomat 24/7, Automat paczkowy DPD, Sklep Żabka, DHL - nadanie w punkcie w cenie od 10,99 zł.
  2. Po zatwierdzeniu zgłoszenia otrzymasz e-mail z instrukcjami, jak nadać przesyłkę.
Kiedy otrzymasz zwrot pieniędzy?

Zwrot środków nastąpi w ciągu 2–4 dni roboczych od dostarczenia zwrotu, ale nie później niż w ciągu 14 dni. Płatność zostanie zwrócona w ten sam sposób, w jaki dokonano zakupu. W przypadku zamówień za pobraniem należy podać numer konta bankowego do zwrotu.

Wymiana

Jak dokonać wymiany towaru?

W naszym sklepie nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów.

  1. Dokonaj zwrotu wybranego produktu zgodnie z powyższymi zasadami.
  2. Następnie złóż nowe zamówienie na inny produkt.

Reklamacja

Jak zgłosić reklamację?

Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny online: formularz reklamacyjny.

  1. Przygotuj reklamowany produkt i odpowiednio go zabezpiecz na czas transportu.
  2. Dołącz wypełniony formularz reklamacyjny, dowód zakupu.
  3. Warunki reklamacji: reklamowany towar musi być czysty, wolny od zabrudzeń i higienicznie nieszkodliwy.
  4. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Ogólne

Śledzenie przesyłki

Po złożeniu zamówienia produkty są kompletowane w magazynie, a następnie przekazywane do sortowni firmy kurierskiej. Po opuszczeniu sortowni funkcja śledzenia przesyłki zostaje aktywowana. Otrzymasz wtedy wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym sprawdzenie aktualnego statusu przesyłki.

Czy muszę być zarejestrowany, aby dokonywać zakupów w sklepie internetowym Casu?

Nie musisz się rejestrować. Możesz robić zakupy bez rejestracji. Wówczas nie masz jednak możliwości sprawdzania historii zamówień, a przy kolejnych zakupach będziesz musiał ponownie podawać swoje dane. Nie będziesz mógł także korzystać z przywilejów dla stałych klientów.

Jak się zarejestrować?

Aby się zarejestrować, przejdź na stronę rejestracji, wypełnij formularz i kliknij przycisk "Zarejestruj konto". Po zakończeniu rejestracji możesz od razu logować się i dokonywać zakupów jako stały klient w sklepie internetowym Casu. Aktywacja konta za pomocą e-mail nie jest wymagana.

Zapomniałem hasła. Co mam zrobić?

Jeśli zapomniałeś hasła, przejdź na stronę logowania, kliknij w "Nie pamiętam loginu lub hasła", wpisz w polu swój adres e-mail, na który zostało założone konto, a następnie kliknij przycisk "Przypomnij hasło". Otrzymasz wiadomość e-mail z dalszymi instrukcjami dotyczącymi resetu hasła.

Jak składać zamówienie telefoniczne?

Zapoznaj się z ofertą naszego sklepu, zanotuj nazwy i kody interesujących Ciebie produktów i złóż zamówienie drogą telefoniczną podając swoje dane teleadresowe. Potwierdzenie zamówienia wysyłamy na podany przez Ciebie adres e-mail. Wraz z informacją o zamówieniu umieszczamy informacje o sposobach płatności i dostawy.

Jeśli masz dodatkowe pytania, potrzebujesz pomocy lub chcesz złożyć zamówienie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 506 455 483.

Czy mogę usunąć przedmiot z koszyka?

Tak, możesz dokonywać zmian w swoim koszyku do momentu zatwierdzenia zamówienia.

Jak mogę mieć pewność, że poprawnie złożyłem zamówienie?

Jeśli złożyłeś zamówienie, powinieneś otrzymać potwierdzenie zamówienia na swoją pocztę e-mail. W przypadku, gdy nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie można wycofać, jeżeli nie zostało jeszcze wysłane. Powiadom nas o rezygnacji z zakupu przed otrzymaniem od nas e-maila z informacją o wysyłce zamówienia. Po wysłaniu zamówienia jego anulowanie nie jest możliwe, ale możesz skorzystać z procedury zwrotu.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Zakupiony towar można zwrócić zgodnie z regulaminem zwrotu. Masz prawo do zwrotu w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Więcej informacji na temat procedury zwrotu znajdziesz, klikając tutaj.

Co zrobić, kiedy otrzymam uszkodzony towar?

Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłany przez nas towar był w idealnym, nienaruszonym stanie. W rzadkich przypadkach może dojść do uszkodzenia lub wadliwości produktu. W takiej sytuacji skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby uzyskać pomoc i rozwiązać problem.

Co zrobić, kiedy otrzymam niewłaściwe zamówienie?

Jeśli otrzymasz towar, który nie jest zgodny z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pomożemy Ci szybko rozwiązać problem i zapewnimy odpowiednią obsługę.

Czy mogę otrzymywać aktualne powiadomienia z ofertą na swoją skrzynkę email?

Tak, wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter. Dodając swój adres e-mail do naszej bazy, będziesz na bieżąco informowany o nowych produktach, promocjach i wydarzeniach. Co więcej, zapisując się, otrzymasz -5% zniżki na pierwsze zakupy! W każdej chwili możesz także zrezygnować z subskrypcji.

Jak chronione są moje dane?

Dane osobowe są wykorzystywane przez Firma Handlowa "ILSCY" Spółka jawna wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.casu.pl i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.

Kontakt

W razie pytań możesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta

pixel