Reklamacje

Informacje podstawowe

Każdy produkt z oferty naszego Sklepu podlega reklamacji. Z tego przywileju możesz skorzystać w przypadku , gdy otrzymany towar nie spałnia Twoich oczekiwań(np. uległ uszkodzeniu). Prawo przysługuje Tobie przez dwa lata od dnia otrzymania przesyłki.

Nie masz konta na naszej stronie? To nie problem! Reklamacji możesz dokonać, nawet gdy nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem.

  1. Wypełnij formularz reklamacji do pobrania tutaj(sprawdź w plikach pobranych). Pamiętaj aby się podpisać i uzupełnić numer konta, ponieważ to dzięki niemu wiemy dokąd wysłać Twoje pieniądze.Uzupełniony dokument dołącz do paczki.
  2. Zapakuj produkt do pudełka, najlepiej tego w którym dostałeś towar. (Prosimy o nieoklejanie oryginalnych opakowań obuwia taśmą klejącą, pudełko należy włożyć do foliopaku lub owinąć szarym papierem ewentualnie folią typu stretch.) Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych nadanych do nas za pobraniem.
  3. Nadaj paczkę na adres: Firma Handlowa „ILSCY” Sp. J. ul. Towarowa 2, 67-400 Wschowa z dopiskiem „CASU – REKLAMACJA”.
  4. Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamowanego produktu.
  5. W przypadku UZNANIA REKLAMACJI towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), zwrócimy Ci równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Jeżeli uznamy reklamację odeślemy naprawiony lub nowy produkt na nasz koszt lub zwrócimy kwotę za reklamowany towar na konto podane przez Ciebie.
  6. Jeżeli REKLAMACJA ZOSTANIE ODRZUCONA odeślemy towar paczką pobraniową o wartości kosztu przesyłki.

Biuro Obsługi Klienta

tel. kom: 506 455 468

email: [email protected]

Formularz reklamacji