FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Czy muszę być zarejestrowany, aby dokonywać zakupów w sklepie internetowym CASU?

Nie musisz się rejestrować. Możesz robić zakupy bez rejestracji. Wówczas nie masz jednak możliwości sprawdzania historii zamówień, a przy kolejnych zakupach będziesz musiał ponownie podawać swoje dane. Nie będziesz mógł także korzystać z przywilejów dla stałych Klientów.

Jak się zarejestrować?

Aby się zarejestrować musisz kliknąć w napis „Rejestracja’ i wypełnić wszystkie wymagane pola. Po kliknięciu przycisku „Dalej” otrzymasz e-mail z linkiem aktywacji konta. Po kliknięciu w ten link możesz dokonywać zakupów jako Stały Klient w sklepie internetowym CASU.

Zapomniałem hasła. Co mam zrobić?

Jeśli zapomnisz swojego hasła, kliknij w napis „zapomniałem hasła” i podaj swój adres e-mail, który użyłeś w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wysłane nowe hasło.

Jak składać zamówienie telefoniczne?

Zapoznaj się z ofertą naszego sklepu, zanotuj nazwy i kody interesujących Ciebie produktów i złóż zamówienie drogą telefoniczną podając swoje dane teleadresowe. Potwierdzenie zamówienia wysyłamy na podany przez Ciebie adres e-mail. Wraz z informacją o zamówieniu umieszczamy informacje o sposobach płatności i dostawy.

Czy mogę usunąć przedmiot z koszyka?

Tak, możesz dokonywać zmian w swoim koszyku do momentu zatwierdzenia zamówienia.

Jak mogę mieć pewność, że poprawnie złożyłem zamówienie?

Jeśli złożyłeś zamówienie powinieneś otrzymać potwierdzenie na swoją pocztę email. W przypadku, kiedy nie otrzymasz potwierdzenia swojego zamówienia, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie możesz wycofać zanim nastąpi wysyłka towaru. Powiadom nas więc o rezygnacji z zakupu zanim otrzymasz od nas e-mail z informacją o realizacji wysyłki. Po tym czasie nie możesz już wycofać zamówienia, ale obowiązuje procedura zwrotu.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Zakupiony towar można zwrócić zgodnie z regulaminem zwrotu. Zwrotu można dokonać w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

Co zrobić kiedy otrzymam uszkodzony towar?

CASU zawsze wysyła towar w najlepszym i nienaruszonym stanie. W rzadkich przypadkach może okazać się inaczej. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego towaru, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

Co zrobić kiedy otrzymam niewłaściwe zamówienie?

Jeśli otrzymasz nieumyślnie towar niezgodny z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

Czy mogę wymienić otrzymany towar?

Wymiany można dokonać zgodnie z regulaminem wymiany. Towar można wymienić w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki.

Czy mogę otrzymywać aktualne powiadomienia na swoją skrzynkę email?

Tak, wystarczy kliknąć w NEWSLETTER aby dodać swój adres e-mail do naszej bazy i otrzymywać stale informacje o naszych produktach, bieżących promocjach i wydarzeniach.
W każdej chwili możesz także zrezygnować z subskrypcji.

Jak chronione są moje dane?

Dane osobowe są wykorzystywane przez firmę CASU wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.casu.pl i nie będą udostępniane innym podmiotom.
Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.